Zespół czterech sal konferencyjnych znajduje się tuż przy wejściu, w lobby hotelu. Sale konferencyjne z dostępem do światła dziennego oddzielone są od siebie ścianami mobilnymi umożliwiającymi połączenie ich w jedną o powierzchni 170 m2. W lobby, bezpośrednio przed wejściem do sal konferencyjnych istnieje możliwość aranżacji recepcji obsługującej spotkanie, prezentacji produktów, w tym także możliwość wprowadzenia auta.
Największa z sal z dużymi panoramicznymi oknami z możliwością zaciemnienia i mobilną ścianą umożliwiającą połączenie jej z sąsiednią salą.
A small room for a few dozen people with a panoramic window and a direct access to the terrace.
Nieduża, elegancka sala z owalnym stołem i skórzanymi fotelami, idealna do organizacji niewielkich spotkań.
Jeśli jesteś zainteresowany organizacją spotkania lub konferencji w naszym hotelu napisz bądź zadzwoń do nas.
Hotel Odyssey oferuje innowacyjny system „Virtual Event Tools”, stworzony z myślą o organizacji nowoczesnych konferencji hybrydowych i online. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym, umożliwiamy realizację wydarzeń z dotarciem do ponad 300 uczestników, z możliwością rozszerzenia zasięgu.
Nasze 4 sale konferencyjne wyposażone są w profesjonalne systemy wideokonferencyjne BYOD (Bring Your Own Device) oraz kompleksowe zaplecze audiowizualne, obejmujące:
Virtual Event Tools to kompleksowe rozwiązanie dla firm i organizatorów, którzy oczekują najwyższego standardu technologicznego w realizacji konferencji, szkoleń, transmisji online i wydarzeń biznesowych.
T: +48 41 317 44 06 M: mice@hotelodyssey.pl